tiistai 30. heinäkuuta 2013

Minä muiden perässä!

Ajatus blogin kirjoittamisesta on jo pyörinyt mielessä pitkään, mutta uskallusta blogin tekemiseen asti ei ole ollut. Nyt kuitenkin rohkaisin mieleni ja päätin kokeilla. Voin kertoa, että bloggerin käyttämisessä olen ainakin vielä äärimmäisen huono, ehkä lähiaikoina tapahtuu jotakin kehitystä..

Blogin päätähtenä on suomenhevostamma Wermeroosa, jonka kanssa touhuillaan kaikenlaista ja tutustutaan uusiin asioihin. Wermestä kannattaa lukea laajemmin tuolta esittelysivulta, niin päästään kärryille, millaisesta otuksesta on kyse.



Minä itse olen Saara, 18-vuotias naisenalku etelä-savosta. Ratsastusta olen harrastanut pikkutytöstä asti, ja ensimmäisen ponin sain, kun olin 9-vuotias. Tähän asti ja tästä eteenpäinkin tätä harrastusta jatketaan. Lisäksi lenkkeilen, käyn salilla ja pelailen kaveriporukalla mm. erilaisia pallopelejä. Luonteeltani olen aivan tavallinen ihminen (ylläripylläri!), siis yritän yleensä ajatella positiivisesti ja tulla kaikkien kanssa toimeen.

Ehkä esittelen itseän enemmän myöhemmin lisää, olen tässä uskomattoman huono..

7 kommenttia:

  1. Heti kun lisäät Lukijat-osan, lupaan liittyä lukijakuntaasi :D
    Koska HT.net

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnistuu heti, kun keksin kuinka sellainen lisätään :D

      Poista
  2. Ihana heponen ja ulkoasu on kiva. Banneri on myos aivan ihuna <3

    VastaaPoista
  3. aivan ylisuloinen tamma! :)

    ♥ http://jjenskan.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon positiivisista kommenteista! :) Jenskalla kivan oloinen blogi

    VastaaPoista
  5. Onko tällä mikä kuolain käytössä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wermellä käytetään perus kolmipalaa, käytetty alusta asti koulukusoissakin sallittuja kuolaimia niin ei myöhemmin tarvitse totutella :)

      Poista