sunnuntai 11. toukokuuta 2014

No mutta hyvänen aika!

..Tänään tapahtui jotakin, mitä en todellakaan osannut odottaa. Me Wermeroosan kanssa sijoituttiin koulukisoissa, olen aivan häkeltynyt, hah!



Kuviahan minulla ei tältä reissulta valitettavasti ole, kun kaatosateen vuoksi jätin kameran suosiolla kotiin. Kuinka ollakkaan, minun valmistautuessa radalle, sade oli loppunut ja aurinko paistoi. Niin meikäläisen tuuria.

Ratahan siis oli HeB:0, jossa ratkaistiin samalla seuran seniorimestaruus. Niin, tervehtikääs Sairilan ratsastajien uutta seniorimestaria, minä se vain! Tosiaan sijoituksia koulukisoista olen saanut viimeksi luultavasti aikoina, jolloin kisasin Mellillä, vuosi taisi olla 2008. Siksi tämä tuli niin suurena yllätyksenä, en yleensä ikinä pärjää koulukisoissa.

Radalla W oli kovin kiltti ja suoritus oli tasainen. Ainoat minua häiritsemään jääneet asiat olivat turhan vaatimattomat keskiaskellajit sekä vino peruutus. Aika pieniä asioita. Prosentteja meille tuli tasan 63%, ja koko luokassa tulos riitti toiseen sijaan. Hieno W!

W voitti itselleen uudet riimut!

Ehkä me joku kaunis päivä uskalletaan lähteä aluekisoihinkin yrittämään myös sileällä! Palaillaan taas asiaan, yritän parantaa tapani ja olla jatkossa taas aktiivisempi!

5 kommenttia:

  1. tiiätkö sen blogin jota pitää kolme (? ) tyttöä mikkelistä ? semmone heppablogi.tuli muistikatkos ni en muista mikä se on:Dmut vissii jotai suomenheppoja niilläki on. .. milläs tallilla werme asuu ?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä kuvailemaasi blogia. Wermeroosa asuu Alatalon tallilla. :)

      Poista
  2. Onnea hirmuisen paljon kisamenestyksestä! :)

    VastaaPoista
  3. Mikä on lähin talli sieltä missä werme asuu? Paljon onnea hyvästä kisamenestyksestä★:)

    VastaaPoista